Drewniane klocki kolorowe zestaw miasto 115 eleme.

52.76zł


5902444049346

Odbiór osobisty ( Piła ul Poznańska 22 ) Darmowa
Poczta Polska Kurier ( 24h ) 12.19zł
Punkty Poczta Żabka ( Punkty Poczta Żabka ) 8.12zł
Kurier GLS ( 24h ) 13.00zł
Paczkomaty InPost ( 24H ) 15.00zł
Dostawa: 1 dni

Dodaj do listy życzeń

Materiał Drewno
Kolor Wielokolorowy
Stan Nowy
Bohater zestaw City
Marka REALLY
Płeć Chłopcy, Dziewczynki
Wiek dziecka 3 lata +
Certyfikaty, opinie, atesty CE, EN 71
Ilość elementów 115

Opis produktu

Klocki Drewniane to drewniana zabawka, która rozwija sprawność rączek dziecka, jego koordynację wzrokowo-ruchową i wyobraźnię przestrzenną.

Zestaw składa się z 115 elementów o różnych kształtach i kolorach. Klocki są przyjemne w dotyku, zachęcają malucha do kreatywnej zabawy.

Klocki są zapakowane w praktyczne plastikowe wiaderko z sorterem, które pomoże utrzymać porządek, a wygodny uchwyt ułatwi ich przenoszenie.

Zabawka rozwija: inteligencję, kreatywność, zdolności manualne, wyostrza zmysł koncentracji.

-Wszechstronny rozwój dziecka

-Pobudzają wyobraźnię

-Solidnie wykonane

- rozwija małą motorykę 

Zestaw edukacyjny wykonany z, naturalnego drewna jest doskonałą zabawką ogólnorozwojową, która zachęca do wspólnej zabawy. 115 Klocków to wielobarwny zestaw licznych figur o różnych wymiarach, które dają nieograniczone możliwości tworzenia własnych konstrukcji. Wszystkie materiały wykorzystane do stworzenia zabawki posiadają atesty, a także zostały pomalowane nietoksycznymi farbami.

Z klocków można budować różne kompozycje.

Można zbudować budynki:

  • komisariat policji
  • sklep
  • szpital
  • muzeum
  • bank
  • księgarnię
  • szkołę
  • budynek straży pożarnej
  • kawiarnię
  • hotel

W zestawie także pojazdy:

  • karetka
  • policja
  • straż pożarna
  • autobus
  • samochód firmy ochroniarskiej

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Drewniane klocki kolorowe zestaw miasto 115 eleme.

Drewniane klocki kolorowe zestaw miasto 115 eleme.

30 innych produktów w tej samej kategorii: