Dźwig zdalnie sterowany Ruchome Ramie Światła

80.49zł

Ten produkt nie występuje już w magazynie

181891258011

Gls Polska ( 24h ) 11.38zł
InPost Paczkomaty ( 24H ) 10.00zł
Gls Pobranie Polska ( 24H ) 12.19zł
Dostawa: 7 do 14 dni

Dodaj do listy życzeń


Opis produktu

Ogromny zdalnie sterowany dźwig

Przedstawiamy rewelacyjny produkt dla wszystkich fanów zabawek budowlanych. Dźwig jest świetnym pomysłem na prezent dla każdego chłopca — jesteśmy pewni, że wywoła niesamowite wrażenia. Gigantyczny żuraw o imponującej wysokości posiada ruchome elementy oraz światełka, a ponadto sterowany jest pilotem. Zabawka ta zapewni chłopcom — tym małym i dużym, godziny spędzone na niecodziennej, fantastycznej zabawie.

Dźwig będzie niezastąpionym elementem zabawy dla przyszłych inżynierów i budowlańców. Możliwość zdalnego sterowania rozwinie w dziecku umiejętności istotne podczas prowadzenia pojazdów, takie jak zdolności manualne, zwinność, koncentracja oraz szybkość logicznego myślenia. Uważamy, że jest to doskonała zabawka umożliwiająca ciekawą zabawę dla kilku osób równocześnie.

 

Pilot dołączony do zestawu posiada wiele możliwości sterowania. Po uruchomieniu pojazdu przyciskiem "START" możemy sterować nim do przodu/tyłu oraz na boki. Dodatkowo na pilocie znajdziemy cztery przyciski odpowiedzialne za opuszczanie i podnoszenie ramienia oraz obrót kabiny. Dzięki niemu poczujemy się jak prawdziwy operator maszyny budowlanej. Aby uruchomić pilot musimy umieścić w nim dwie baterie "AA", których nie dołączono do zestawu.

Po umiesczeniu w dźwigu baterii, które zostały dołączone do zestawu podświetla się na różne kolory kabina oraz gąsienice.Kiedy dźwig będzie gotowy do pracy czyli po naciśnięciu na pilocie przycisku START włączają się dźwięki pracy maszyny.

Wymiary Dźwigu: 49 cm x 22 cm

Wymiary opakowania : 52 cm x 25 cm x 15.5 cm

 

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Dźwig zdalnie sterowany Ruchome Ramie Światła

Dźwig zdalnie sterowany Ruchome Ramie Światła

30 innych produktów w tej samej kategorii: